Tellimisinfo

 Kaupa saab tellida:

1. Telefoni ja e-posti teel. Vaata kontakte SIIT.

2. Meie esindustes (Tallinn, Tartu, Pärnu, Narva). Vaata kontakte SIIT.

3. Läbi e-poe.

E-poest tellimise juhend:

Tellimine:

Kulukaubandus OÜ tellimiskeskusest kaupade ostmiseks võite ennast registreerida kasutajaks või sooritades ühekordse ostu, täita tellimislehel kõik palutud väljad. Avalehel klikkides lingile „Registreeri end“ on võimalik registreeruda lehe kasutajaks. Registreerumisel täitke nõutud väljad ja vajutage väljale "Registreeru". Juhul, kui Teie firma on juba meie klient kirjutage Ettevõtte nime lahtrisse KLIENT ja Lisainfo lahtrisse kirjutage oma ettevõtte nimi. Juhul, kui Te ei soovi registreeruda on tellimuse täitmiseks vaja Teie nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ning tarneaadressi. Kogutud informatsiooni kasutame selleks, et tehingu teostamine oleks võimalik. Teie isikuandmeid ei väljastata kolmandatele isikutele.
 

Tellimuse vormistamine:

Esmalt valige välja Teid huvitav toode. Juhime teie tähelepanu sellele, et toote juures olevad pildid võivad olla illustreerivad. Seejärel klikkige väljale "Lisa ostukorvi", tekib "Ostukorv" lehe paremas servas. Vaikimisi on ühikuks märgitud 1tk. Muudatuste tegemiseks minge "Ostukorvi", tehke parandused ja vajutage nuppu "Uuenda“. Tooteid on võimalik kustutada ostukorvist, kui vajutate toote järel olevale prügikasti ikoonile. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks klikkige lingile "Tarne ja maksmine" ning seejägel, kui andmed täidetud vajutage nuppu „Tellimuse vormistamine“.

Kauba kättetoimetamise viisid:

Endale sobiva tarneviisi saate valida enne tellimuse lõplikku vormistamist.

Kuller - Valinud selle viisi, toimetab Kulukaubandus OÜ kauba otse kliendini tellimusel märgitud aadressile. Tellitud kaup antakse üle kullerile peale kliendi poolt arve tasumist.

Smartposti või Post 24 postiautomaat - Valinud selle viisi, toimetab Kulukaubandus OÜ kauba soovitud postiautomaati. Tellitud kaup viiakse postiautomaati peale kliendi poolt arve tasumist.

Tulen kaubale järgi - tellitud kaubad saate kätte meie osakondadest. Sellisel juhul palun märkige lisainfosse, millisest osakonnast soovite kauba kätte saada. Kohapeal on võimalik tasuda ka arve sularahas ( kaardimakse võimalust meie osakondades ei ole ). Kui soovite tasuda sularahas märkige see lisainfosse. Teatame Teile aja, millal võite tellitud kaubale järele tulla.

Tellimuse kinnitamine:

Kui olete kõik vajaliku sisestanud, siis palun kontrollige veel kord kõiki andmeid ja vajutage lingile "Saada tellimus", alles seejärel on tellimus esitatud. Koopia tellimusest saadetakse ka kinnitusena Teie poolt märgitud e-posti aadressile.

Arve saamine:

Peale tellimuse edastamist väljastab Kulukaubandus OÜ arve kliendi e-posti aadressile, olles eelnevalt kontrollinud tellitud kaupade saadavust laos. Peale arve tasumist saadetakse kaup kliendile. 

Maksmine:

Tellimuse saabumisel koostame Teile arve, mille saadame Teie poolt märgitud e-posti aadressile. Maksta saate arve alusel ülekandega, märkides selgitusse arve numbri.

NB! Teie tellimus tühistatakse, kui Te ei ole tasunud 5 päeva jooksul tellimuse vormistamise hetkest arvates.

Tellimuse tühistamine:

Teil on võimalus tellimus tühistada, kui tellimuse eest ei ole tasutud. Seda saate teha helistades telefonil +372 6780 832 või saates teate aadressil info@kulukaubandus.ee.


 

Müügitingimused

Veebipoe Kulukaubandus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Kulukaubandus (registrikood 11589527), asukohaga  Kalda 7c, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine ja maksmine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või arve alusel. Arveldamine toimub eurodes. Hinnad on kuvatud käibemaksuga ja välja on toodud ka hind ilma käibemaksuta.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.  

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eesti piirides, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. (Välja arvatud erikokkulepped)
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. (Kaubast, mille tarneaeg võib olla pikem, teavitatakse tellijat esimesel võimalusel). 
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (välja arvatud eritellimus tooted).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@kulukaubandus.eehiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kulukaubandus.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kulukaubandus.ee 
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. 

Isikuandmete töötlemine


Veebipoe Kulukaubandus.ee isikuandmete vastutav töötleja on Kulukaubandus OÜ (registrikood 11589527) asukohaga Kalda 7c, Tallinn,
tel (+372) 6780832 ja e-kiri tallinn@kulukaubandus.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse
- nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja
tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse maksete teostamiseks volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le. 

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamisek

Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse Zone serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja
andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud
töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatudilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek
tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude
täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele
vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on
andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja
jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel

KONTAKTANDMED
(+372) 6780 832
(+372) 5697 8866
tallinn@kulukaubandus.ee

Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).